15-12-12

Apple ook meest populair bij Australische consument

Het Amerikaanse technologiebedrijf Apple is ook bij de Australische consument het meest populaire merk. Dat blijkt uit een onderzoek van de website Product Review, gespecialiseerd in productbesprekingen. Apple haalt in het rapport een score van 4,33 sterren. Op de tweede plaats staat het bedrijf Steelcraft, producent van onder meer kinderwagens, met 4,02 sterren. De derde plaats wordt ingenomen door Dyson, producent van onder meer stofzuigers, met een score van 3,95 sterren, gevolgd door koffiemachine-producent DéLonghi (3,89 sterren) en Breville, aanbieder van huishoudtoestellen (3,68 punten). Samuel Williamson, marketing manager van Product Review, merkt op dat het aantal bezoekers van de website het voorbije jaar met 38 procent is gestegen. Dat benadrukt volgens Williamson het belang van een positieve mond-aan-mond reclame. Hij zegt te verwachten dat deze trend zich in de toekomst nog verder zal doorzetten.

Lees Verder

15:56 Gepost door Marcho in Actualiteit | Permalink | Commentaren (0) | Tags: marketing, australië |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.