14-11-13

Betaalde zoekopdrachten blijven voor online handelaar meest efficiënt

Online handelaars ervaren nog altijd betere resulaten van betaalde zoekopdrachten dan van de organische trafieken in de zoekmachines. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent MarketLive. Er wordt opgemerkt dat betaalde opdrachten tijdens het derde kwartaal van dit jaar 37,6 procent van de totale trafiek naar bedrijven op zoekmachines vertegenwoordigden, tegenover een aandeel van 34,2 procent tijdens dezelfde periode vorig jaar. Die betaalde activiteit leverde echter wel 45,8 procent van alle inkomsten uit zoekmachines op, tegenover 40,3 procent tijdens het derde kwartaal van vorig jaar. Zoekmachines vertegenwoordigden een lichte meerderheid van de totale trafieken en inkomsten.

Lees Verder

12:56 Gepost door Marcho in Actualiteit | Permalink | Commentaren (0) | Tags: e-commerce, zoekmachine |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.