31-12-16

Online nieuwsbrief beste kanaal om executives te bereiken

Executives zijn weliswaar vaak actief op sociale media, maar halen hun nieuws meestal uit email. Dat blijkt uit een onderzoek van Quartz. Online nieuwsbrieven aan het begin van de werkdag zijn de beste manier om executives te bereiken.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/online/how-do-executives-feel-about-content-and-ads-72994/

17:47 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Consument overschat inzicht in informatie

De meeste personen voelen zich perfect in staat de geloofwaardigheid van informatie te doorgronden, maar de realiteit komt tot andere conclusies. Dat is de conclusie van een onderzoek van het Pew Research Center.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/online/us-adults-generally-believe-they-can-determine-informations-trustworthiness-72877/

16:50 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Marketing meer strategisch dan kostenpost

Marketing zal over een periode van drie tot vijf jaar meer als een strategische pijler van de onderneming dan als een kostenpost worden beschouwd. Dat is de conclusie van een onderzoek van de consulenten CMO Council en Deloitte.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/cmos-say-they-want-to-spend-their-time-on-strategy-72869/

14:51 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Millennials en babyboomers shoppen met andere mentaliteit

Millennials en babyboomers hanteren bij het shoppen verschillende drijfveren. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent Colloquy bij vijfenveertighonderd consumenten in de Verenigde Staten en Canada.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/how-do-millennials-and-boomers-vary-in-their-shopping-attitudes-72909/

14:50 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Marketing en technologie vinden meer grond voor samenwerking

Bedrijven lijken op een betere samenwerking tussen marketing en technologie te kunnen rekenen. Dat is de conclusie van een onderzoek van het Leapfrog Marketing Institute.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/marketing-it-relationship-reportedly-improving-as-alignment-on-business-goals-rises-72948/

12:47 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Landelijke en stedelijke leven toont grote verschillen

Ook in de Verenigde Staten kunnen in het dagelijkse leven van de landelijke en stedelijke bevolking nog steeds belangrijke verschillen worden opgemerkt. Dat is de conclusie van een onderzoek van het Census Bureau.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/the-differing-socioeconomic-characteristics-of-americas-rural-and-urban-populations-72913/

11:48 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Traditionele mediareclame geniet grootste vertrouwen consument

Reclame in traditionele media geniet bij de consument meer vertrouwen dan online advertenties. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent MarketingSherpa bij meer dan tweeduizend consumenten in de Verenigde Staten.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/consumers-say-they-trust-traditional-media-ads-more-than-digital-ones-73000/?

10:48 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende