12-02-17

In modesector worden meeste transacties afgerond

In de modesector wordt de online winkelkar het minst vaak achtergelaten zonder een aankoop te hebben verricht. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent SaleCycle over de online verkopen van een vijfhonderdtal retailers. Gemiddeld blijken 76,8 procent van de klanten tijdens het vierde kwartaal van het voorbije jaar online aankopen vroegtijdig te hebben afgebroken, maar in de modesector daalt dat cijfer tot 67,4 procent. Een groot gedeelte van de sectoren haalt echter scores van meer dan 80 procent. Het hoogste cijfer wordt opgetekend bij nutsvoorzieningen (84,4 procent), gevolgd door de non-profitsector (82,1 procent) en het toerisme (81,6 procent).

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/online/which-industries-had-the-highest-cart-abandonment-rates-in-q4-74672/

17:35 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.