13-02-17

Tevreden consument toont ook grootste loyaliteit

Tevredenheid over een aankoop is het meest geneigd om bij de consument een positieve beleving en loyaliteit te genereren. Dat blijkt uit een rapport van. Vastgesteld werd dat tevredenheid bij 39,9 procent van de consumenten leidt tot een groter gevoel van loyaliteit, terwijl 37,8 procent wijst op een positieve beleving. Op de tweede plaats staat veiligheid, waar respectievelijke scores van 17,9 procent en 14 procent worden opgetekend. De laagste belangrijkheid wordt door de consument gekoppeld aan het entertainend karakter van de aankoop, die volgens 4,3 procent een positieve beleving zou kunnen creëren, terwijl 1,9 procent gewag maakt van een impact op de loyaliteit.

Lees Verder

http://www.marketingcharts.com/traditional/which-emotions-do-consumers-identify-with-positive-experiences-and-loyalty-74638/

16:58 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.