15-03-17

Continue toegang belangrijke troef voor ecommerce

De continue toegang tot shoppen is de grote aantrekkingskracht van ecommerce. Dat blijkt uit een onderzoek van het Zweeds-Deense postbedrijf PostNord bij Scandinavische consumenten. Daarbij werd vastgesteld dat de consumenten zich in eerste instantie tot ecommerce voelen aangesproken omdat het hen de mogelijkheid biedt te winkelen op het tijdstip dat hen het meest gepast lijkt. Het belang van de continue toegang werd het meest benadrukt in Denemarken, waar een score met 43 procent werd geregistreerd. Ook in Zweden en Noorwegen was de continue toegang het meest gekozen antwoord. In Finland daarentegen werd gekozen voor de toegang tot een breder en beter assortiment.

Lees Verder

https://www.emarketer.com/Article/Ecommerces-All-Hours-Availability-Key-Popularity-Nordics/1015430?ecid=NL1002

18:40 Gepost door Marcho | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.